Terug
Gepubliceerd op 26/09/2023

Besluitenlijst  vast bureau

do 21/09/2023 - 16:30 schepenzaal

Lijst met beknopte toelichting, bedoeld bij artikel 285 van het decreet lokaal bestuur.

  • Algemeen beleid

    • A-punt

      • Goedkeuren notulen vergadering 7 september 2023

        Goedgekeurd

        Het verslag van de zitting van 7 september 2023 wordt goedgekeurd.

      • Vervangen voorzitter vast bureau wegens verhindering van 4 tot en met 9 november 2023

        Goedgekeurd

        De voorzitter vast bureau wordt vanaf 4 tot en met 9 november 2023 vervangen door mevrouw Gwendolyn Vandermeersch.

  • Financiën

    • B-punt

      • Goedkeuren van bestelbons

        Goedgekeurd

        De bestelbonnen worden aanvaard.

      • Goedkeuren van facturen

        Goedgekeurd

        De facturen worden aanvaard en uitvoerbaar verklaard.

  • Personeel

    • C-punt

      • Kennisnemen selectieprogramma en kandidatenlijst directeur residentiële zorg IFIC 19

        Ter kennis genomen

        Het vast bureau neemt kennis van het selectieprogramma voor de functie van directeur residentiële zorg en neemt kennis van de kandidaten die weerhouden worden.

  • Welzijn

    • B-punt

      • Goedkeuren afsprakenkader voor de toepassing van de REMI-tool houdende een toelage voor het gebruik van Referentiebudgetten voor een Menswaardig Inkomen om aanvullende financiële steun te verlenen aan ocmw-begunstigden

        Goedgekeurd

        Het vast bureau keurt het afsprakenkader tot intekenen houdende een toelage voor het gebruik van Referentiebudgetten voor een Menswaardig Inkomen om aanvullende financiële steun te verlenen aan ocmw-begunstigden goed.

    • C-punt

      • Kennisgeven van activiteitenverslag en bijhorende terugbetaling van covid-maatregelen toegekend tot 31 maart 2022

        Ter kennis genomen

        Het vast bureau neemt kennis van het teveel ontvangen bedrag covid subsidies die niet kan worden gerechtvaardigd en moet worden terugbetaald.

  • Woonzorgcentrum

    • C-punt

      • Kennisnemen plan van aanpak reorganisatie keuken en schoonmaak woonzorgcentrum De Oever

        Ter kennis genomen

        Het vast bureau is akkoord om de schoonmaakequipe te re-organiseren inzake planning en takenpakket en om de huidige verantwoordelijke van de keuken gedurende één jaar aan te stellen als verantwoordelijke hoteldiensten met loonbarema IFIC16.